Neuigkeiten aus der Luftfahrt sowie alle Themen rund ums Spotten, Fotografie und Bildbearbeitung
Moderatoren: Worsen, Bianca, PaddyFly
-
Aerosmith
- Danksagung erhalten: 245 Mal
-
von Aerosmith » 16. Juli 2007 22:31
A320 на BH Air кацна аварийно в Бургас
дата: 10.07.2007
Малко след излитане от Бургас в понеделник, самолет А320 на българската чартърна компания BH Air е кацнал обратно на летището след като е сработила сигнализацията за неизправност в хидравлината система. Екипажът на самолета, на чийто борд са пътували 177 души, е изпълнил стандартна процедура за изразходване на горивото в зона, не далеч от аеродрума, след което успешно е приземил машината в 19.05 часа. Холдингът на самолета е продължил около 45 минути. Два часа и половина по-късно пасажерите са отпътували към Англия с друг самолет на компанията.

Also, falls es jamand endziffern kann, vielen dank.
ex schwabe1307

-
degi
- Tech Admin
- Danksagung erhalten: 3122 Mal
-
von degi » 16. Juli 2007 22:38
Amtssprache Deutsch !!!!
Da gehts um ne Notlandung/Notfall/Unfall/sonst was von nem A320 von BH Air in Burgas ... heisst aber nicht das ichs versteh ... habs mal durch den Babelfish gejagt und das kam raus:
A320 on BH Air katsna is emergency into Burgas the date: 10.07.2007 Bevel track to izlitane from Burgas into ponedelnik, aircraft Of ae20 to b"lgarskata of chart"rna company BH Air e of katsnal back to letishcheto the track of Kato e of srabotila of signalizatsiyata after neizpravnost into khidravlinata system. Yekipazh"t on aircraft, to chiyto of bord SA of p"tuvali of 177 souls, e of izp"lnil is standard procedure for izrazkhodvane to gorivoto in zone, not dalech from ayerodruma, track koyeto successfully e of prizemil of mashinata 19.05 hours. Kholding"t on the aircraft e of prod"lzhil of approximately 45 to minuti. Two hours and half on -k7sno you pasazherite SA of otp"tuvali of k"m England friend aircraft to kompaniyata.
Falls Du daraus schlauer wirst ... ich nicht
-
Aerosmith
- Danksagung erhalten: 245 Mal
-
von Aerosmith » 16. Juli 2007 22:40
Naja ein wenig
Wenigsten weis ich jetzt so in etwa um was es überhaupt geht.
Danke

ex schwabe1307

-
D-Falk
- Danksagung erhalten: 8 Mal
Beitrag
von D-Falk » 17. Juli 2007 00:16
aber ob das weiterhilft?
Zitat von Abacho:
????? die Spur ???????? von ?????? in ??????????, das Flugzeug ?320 auf ??????????? ???????? die Gesellschaft BH Air ? ?????? zurück auf ???????? die Spur ???? ? ????????? ?????????????? für ???????????? in ???????????? das System. ???????? auf des Flugzeuges, auf ????? ???? ?? ???????? 177 Seelen, ? ???????? ?????????? die Prozedur für ???????????? auf ???????? in die Zone(Gebiet), nicht ????? von ?????????, die Spur ????? erfolgreich ? ???????? ???????? in 19.05 der Stunde Uhr. ????????? auf des Flugzeuges ? ????????? daneben 45 ??????. Zwei Stunde und die Hälfte nach-k'sno ?????????? ?? ?????????? ??? England mit der Freund das Flugzeug auf ??????????.
Zitatende
Alles klar
Falk
Ich bin so wie ich bin, was soll ich machen!